Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Trapp, app, app, app a.

Av Erica - 6 maj 2012 16:55

Nu är vi så gott som klar med vårat jobb. Mattläggningen räcker vi med varm hand över till en som kan :)

Har lite lösa delar kvar att slipa och måla men stommen är klar!


                                 

Trappen innan...                    Med plastmatta...         Utan plastmatta...          Och slipad.


                       

Efter lite färg...              Och lite mer färg...        Tadaaa! Bara nålfiltsmattan som saknas.

 
 
Sofia

Sofia

10 maj 2012 09:46

Men vänta nu! Vad är det här?! Hus? Förlovning? BLOGG? Det märks att man inte pratat på ett tag... kommer du ner till Yran så man får en uppdatering? :P

http://www.sofiadahlberg.com

 
Ingen bild

Moster Annika

19 juli 2012 06:34

Men oj vad ni är duktiga! Det blev riktigt snyggt, stor skillnad.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 30 december 2012 12:18

Gott nytt år på er.. snart är det iaf nytt år! :) Som rubriken säger och som några av er vet så tänkte jag skriva mer framöver. Förhoppningen är att använda bloggen som en dagbok. Mina vänner får självklart gärna läsa och följa livets upp och ne...

Av Erica - 7 oktober 2012 10:15

Så var den här, dagen då Newcastle möter Manchester United, Tomas och pappa är på plats för att se. För deras skull önskar jag Newcastle det första målet innan Manchester krossar! ;) Jag ska iaf bänka mig i soffan för att se.   Här regnar det, nä...

Av Erica - 29 september 2012 09:52

Blivit lite dagvill av att ligga hemma i veckan, vaknade med täppt näsa, ond hals och huvudvärk, hade hoppats på att vara frisk så man fick sig en ordentlig helg men icket!   Tomas är slut efter en tuff vecka och sover fortfarande. Jag läser afto...

Av Erica - 27 september 2012 20:25

Tydligen varken min eller Tomas starkaste sida. Vi tar ofta tag i saker som måste göras, fixas, köpas etc. Olika ansvarsområden kan man säga också vilket är bra. Däremot så verkar ingen av oss vara den perfekta slutföraren. Det tog tid innan räcket o...

Av Erica - 27 september 2012 20:05

Är ju lite läge att passa på och uppdatera här, har ju inte så mycket annat för mig. Kan faktiskt hålla mig uppe en stund utan att flåsa sönder.. kändes inte heller så kul med en blogg som endast innehåller förkylning. Tittade igenom lite bilder...

Presentation


Erica, 25 år och en fantastisk tid i livet. Jobb som sjukgymnast och nyligen köpt hus med min sambo. Ska nu försöka få ner bild och text och dokumentera vardagen lite. Mest för min egen skull men den som vill får följa med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards