Alla inlägg under juli 2012

Av Erica - 11 juli 2012 18:41

Så har man åkt på en förkylning.. Genomled en arbetsdag igår och fram till lunch idag, sen var det kört. Huvudvärk, feber och nästäppa. Om nu en förkylning kan komma lägligt så får man väl ändå säga att den gjorde det denna gång.

Möhippa förra helgen och bröllop nästa helg:)

Känns bra med lite trevligheter nu som omväxling!


Hoppas bli lite piggare till helgen, har ett kartongrum jag skulle vilja få lite ordning på och vädret verkar ju inte bli på topp så kanske att man kan ta tag i hemmet då.

Ska skriva ner ett tal också minsann. Alltid skoj att improvisera men vad jag har hört så blir bröllopet stort och då blir det alltid lite mer pirrigt :)


Nä nu blir det te och slappa i soffan!


Bjuder på en bild. Finns fler men just nu orkar jag inte ladda upp...


 

Av Erica - 2 juli 2012 20:27

Första arbetadagen idag efter 2 veckor med semester, men jag känner mig lugn. Snart semester igen :)

Vi har avklarat 2 begravningar nu och hoppas att det endast är 2 bröllop att se fram emot nu istället. Man blir mer inställd på att ta vara på livet då man inser att vi inte lever för alltid om man nu ska hitta något positivt.


Återträff med fotbollslaget förra veckan, helt fantastiskt trevligt! Vi hoppas på mer sånt :)


I huset har det varit lite stiltje. Vi har dock plockat ner lite träd och dragit upp buskar i trädgården. Jag har grävt lite i landet och planerar att sätta lite potatis iaf nästa år, har helt enkelt inte suget just nu.


Här kommer lite bilder, lite vardag nu så kanske det uppdateras lite oftare framöver :)


               

"Lagfest"                        "Med keps kan man se fotboll ute, kallt? då ser man inomhus"

                              

 "det lilla landet"                        "trädet innan och trädet efter"


                  

 "Baksidan, det har växt upp lite mer gräs nu"                     "Framsidan"


Presentation


Erica, 25 år och en fantastisk tid i livet. Jobb som sjukgymnast och nyligen köpt hus med min sambo. Ska nu försöka få ner bild och text och dokumentera vardagen lite. Mest för min egen skull men den som vill får följa med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards