Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Erica - 30 maj 2012 20:19

Lite torka nu får man säga...


Har njutit av att äga en baksida med uteplats och gräsmatta :) Trots att vädret inte varit riktig högsommarvärme så bjöd ju helgen ändå på okej väder med solen framtittandes! Lite grävande i buskar (mest av Tomas), grillfest, kubbspel och bokläsning :)

Idag har jag försökt hitta lite fina skor, nalkas ju 2 bröllop i sommar. Inser att jag aldrig kommer hitta lika bekväma klackeskor som mina sneakers, besvikelse! Det spänner och trycker på olika ställen, trots att min fot är tämligen liten och nätt! Är väl en ovana säkert men har ingen lust att lida pin för att vara fin.

I helgen blir det både tråkigheter och skojigheter. Begravning på fredag och reunion på lördag.

Nu ska jag titta fotboll på tvn.. snart fotbolls EM och snart 2 veckors semester, fantastiskt!

Go Kväll!

Några av grillgästerna, underbart med sol! 

   


Presentation


Erica, 25 år och en fantastisk tid i livet. Jobb som sjukgymnast och nyligen köpt hus med min sambo. Ska nu försöka få ner bild och text och dokumentera vardagen lite. Mest för min egen skull men den som vill får följa med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards