Alla inlägg den 13 april 2012

Av Erica - 13 april 2012 21:51

Joråsatt, då har man dragit igång ett nytt projekt. Ska sanningen fram så är ju inte ens de första lilla (projekt; vitrinskåp) helt slutfört men kanske är det de man gör på slutet som är jobbigast att ta tag i.. ? Nä jag vet inte:)

Hur som. Furutrappen med plastmatta ska förvandlas till en vit trappa med svart filtmatta istället. Kommer nog att bli super! Just nu är det Tomas som arbetar med att dra bort plastmatta och jag som hejjar på! Faktiskt inte alltid helt lätt att jobba samtidigt. Blir enklare imorrn då vi kan vara på varsitt hörn tror jag, har som ingen lust att fara ut i garaget vid den här tiden.


Skönt med helg är det också, även om det blir lite hantverksarbete. Den korta veckan förvandlades till något som kändes nästintill oändligt igår. Kan vara så att man buntat ihop arbete för 5 dagar på 4 istället, orutinerat!


Nä, ska nog snart börja sälja in idén om att lyssna lite på Zlatan innan sovdags, bör inte vara omöjligt.


Imorgon väntar en ny dag med nya utmaningar, man behöver sin skönhetssömn för det så snart får verktygen läggas ner.


Sussa gött och dröm sött!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Erica, 25 år och en fantastisk tid i livet. Jobb som sjukgymnast och nyligen köpt hus med min sambo. Ska nu försöka få ner bild och text och dokumentera vardagen lite. Mest för min egen skull men den som vill får följa med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards